Afspraak HeartLife
U kunt een afspraak bij HeartLife Klinieken maken door het in laten sturen van een verwijsbrief van uw huisarts en/of behandelend arts. In de verwijsbrief graag duidelijk vermelden wat de reden van doorverwijzing is met een duidelijke hulpvraag. Graag met uw cardiale voorgeschiedenis erin en waar uw eventuele behandeling in staat. Uw verwijzing kan op drie manieren worden ingestuurd:
- Rechtstreeks via onze website via onze link voor verwijzers op de website
- Mailen naar info@heartlife.nl.
- Faxen naar 030 – 4100202.
Als wij de verwijzing en informatie hebben ontvangen, wordt uw verwijzing beoordeeld en nemen wij telefonisch contact met u op voor het maken van een eerste afspraak bij ons in de kliniek.
Wij hebben momenteel een wachttijd van twee maanden.
Let op: Onze kliniek is gesloten van 12.30 – 13.20 uur. Wij zijn niet in de gelegenheid om de telefoon te beantwoorden, ook is het tijdens de lunch pauze niet mogelijk om in onze kliniek te wachten.
Belangrijke Mededeling: Beperkte Telefonische Bereikbaarheid
Vanwege een verminderde personeelsbezetting, zowel tijdens de feestdagen als daarbuiten, zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar. Wij vragen uw begrip voor deze situatie en verzoeken u vriendelijk om voor bepaalde zaken gebruik te maken van onze e-mailservice.
Recepten aanvragen: Heeft u een herhaalrecept nodig? Stuur uw aanvraag naar info@heartlife.nl. Vermeld hierbij altijd uw naam en geboortedatum, zodat wij uw aanvraag snel en correct kunnen verwerken.
Overige vragen: Voor overige vragen doen wij ons best om u zo snel mogelijk te antwoorden. Wij vragen uw geduld en begrip in deze periode van verminderde personeelsbezetting.
Afspraak verzetten of annuleren: Wilt u een afspraak verzetten of annuleren? Laat het ons weten via e-mail op info@heartlife.nl.
Wij danken u voor uw begrip en medewerking in deze situatie en blijven ons inspannen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, Team Heartlife