Complimenten & Klachten

Alle medewerkers van HeartLife zetten zich ervoor in om u tijdens het bezoek zo goed mogelijk te behandelen en te begeleiden.

We leveren graag de beste zorg met de juiste aandacht. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over de wijze waarop we onze zorg verlenen en/of met de wijze waarop we daarover contact met u hebben gehad. Om onze aanpak te verbeteren, horen we heel graag wat uw klacht, of beter, wat uw wens is. Neem daarvoor bij voorkeur telefonisch of per mail contact met ons op. En mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u zich melden bij Klachtenportaal ZORG.

Ook is het erg fijn om te horen en te lezen waar we goed in zijn, dan zijn dat namelijk zaken die we moeten vasthouden. Dus ook uw complimenten mag u ons melden!

Bij HeartLife staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij hopen dan ook dat u tevreden bent over HeartLife en dat u ons aan wilt geven waar de verbeterpunten zitten. De gegevens worden anoniem bekeken.

    Hoe beoordeelt u

    1. de telefonische bereikbaarheid van onze kliniek?

      omdat:
    2. het contact met de kliniekassistente?

      omdat:
    3. het contact met en de deskundigheid van de verpleegkundigen?

      omdat:
    4. het contact met en de deskundigheid van de cardioloog?

      omdat:
    5. de veiligheid in onze kliniek?

      omdat:
    6. de gastvrijheid in onze kliniek?

      omdat:
    7. de wachttijd in onze kliniek?

      omdat:
    8. de informatie op onze website?

      omdat:
    9. bereikbaarheid van onze kliniek?

      omdat:

    bezoekdatum kliniek:

    Uw suggesties / opmerkingen zijn van harte welkom!